Friday 29 March 2013

I'M SORRY PLEASE...

Assalammualaikum sahabat semua, kali ini saya ingin bercerita mengenai kaum wanita yang suka sangat merajuk, dan kaum lelaki yang sangat susah untuk memujuk. Wahai kaum lelaki, orang perempuan nie macam-macam kerenahnya, kekadang terlalu kebudak-budakan sangat kalau cakap don't tetapi benda itulah yang dorang nak sangat buat, sebenarnya mereka ingin anda melarang sekerasnya perbuatan mereka itu. Faham atau tidak!!

Kalau buat salah janganlah terlalu ego sangat untuk meminta maaf, saya rasa tidak jatuh maruah seseorang kalau meminta maaf, terdapat sesetengah lelaki menyatakan maaf dengan memberi kaum wanita bungalah, coklat dan macam-macam barang lagi, kononnya comellah tetapi sebenarnya kaum lelaki amat berat mulut untuk meminta maaf, adooyaii.

Buat kaum lelaki, fahamilah wanita yang anda sayang dan cintai. Sebenarnya dengan cara memujuk dan meminta maaf, wanita akan merasa anda adalah pelindung terbaik. Nasihat ini bukan sahaja untuk mereka yang belum berkahwin tetapi juga yang sudah berumahtangga, fikirkanlah. Semoga perhubungan anda dan pasangan akan bahagia sehingga hujung nyawa, sentiasa romantis dan saling sayang menyayangi. Amin.

No comments: